Thursday, July 29, 2010

Diary of a Drug Fiend...

Ini adalah pengakuan ikhlas dari aku untuk sesiapa saja yang baru nak blaja kenal aku...
Aku adalah bekas seorang penagih tegar yang hidup dimuka bumi Allah ini dengan harapan dapat keredhaan Allah SWT dan kasih sayang dariNya.
Aku x kisah apa orang nak kata ataupun persepsi masyarakat 'orang kita' terhadap aku kerana aku tahu apa yang aku mahukan dari hidup ini..Alhamdulillah.
Let us start..
At a tender age of 9 yrs old...I've started to smoke..heavily,
then at 13 I gradually moved on to the stronger stuff...alcohol, glue sniffing and weeds.
I started to peddle my first load when I was 14yrs old by selling weed/ganja to my fellow mates. Not many people know about my extra curricular activities although my teachers do realize that I've been skipping classes.
Masa aku umo 15 tahun lepas SRP ( SRP lagi masa tu!! ) ..aku kena buang daerah dari Kuala Muda/ Yan ke Kulim/ Bandar Baharu.
To cut the story short...during my years in IIUM..I did all kind of drugs...
metamphetamine crystal ( ice ), opium, heroin, ganja, amphetamine ( kuda ), ketamine, LSD, cocaine...basically anything that can make me go high!!
Had my brushes with the law..been in prison once ( x mau dah!! ).
Then suddenly I stopped...don't ask me how...I just went cold turkey....
The pain was so bad...I'm on the verge of suicide...
Tapi Alhamdulillah...Allah SWT sayangkan hambanya...asalkan kita nak berubah...
Aku x tau brapa lama lagi aku akan stay sober...setakat nih aku masih bertahan...
Anyway ...this is my life story and whomever wanted to be my buddy should know it...

No comments:

Post a Comment