Friday, July 30, 2010

BFF - Best Friends Forever!!??

Baru je abih chatting ngan kawan bek aku ( A ) ... a very nice and funny girl. Rasa selesa bila aku ngan dia communicate..x de barrier walaupun aku admit ada jugak benda2 yang aku x gitau dia lagi....maybe in time..
A successful young girl...junior aku masa skola dolu dolu...still kemetot cam masa skola dolu dolu...hahahaha..tapi aku x pernah sangka dia lebih keloloh dari aku!!
Sorang lagi kawan bek aku yang aku ceritakan segala-galanya pasal aku ialah ( F ). Memang understanding sangat...never demand anything from me...and I really do love her as a friend. cuma aku kena pandai jaga situation sebab dia BINI orang...hahahahaha!!
Anyway...I'm still me...alone...loved by no one...except my Maker...Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment