Tuesday, August 3, 2010

Demam dan Dosa

Aku dah 2 hari demam teruk...dah lama benor aku x penah demam camni..Pening, sakit tekak,badan panas and seluruh sendi rasa cam nak luruh!! Aku tingat ustaz aku masa skola dolu..Ustaz Ahmad Che Ngah penah ckp yang demam nih penghapus dosa - dosa kecil. Alhamdulillah kalau camtu. Kurang sikit markah demerit aku!!
Tapi kan...masalah aku skang nih berkenaan dosa - dosa besar aku...yang aku buat berkali2 dolu! Dolu masa buat aku x terpikir sal dosa pon..pada aku kalau Allah sayang aku, Dia akan beri aku peluang bertaubat and redeem myself. Tapi bila skarang..aku akui aku dah insaf dan taubat nasuha...aku jadi takut sangat Allah x terima taubat aku...seorang hamba yang hina...kotor...yang x layak pun meminta apa2 daripadaNya. Camna ni??
Anyway..wat semua kawan2 yg doakan aku cepat sembuh...thx a billion...
I think I just need a couple more of Panadol...a blanket and some zzzzzzzzzzzz........

1 comment: